Неділя, 27 грудня 2015 12:52

Історія виникнення знижок

Історія виникнення знижок

Торгова знижка - це продаж товару за ціною нижчою, ніж він продається при дотриманні певних умов, до таких умов можуть належати:

  • сезон, то є певна знаменна дата, наприклад - Новий Рік;
  • купівля декількох товарів на певну мінімальну суму;
  • купівля декількох певних товарів за правилами продавця;
  • проведення рекламної компанії на користь певного бренду;
  • наявність запрошення на купівлю товару від партнерів продавця.

Історія початку надання торгових знижок бере свій початок з моменту виникнення торгівлі, тобто з моменту виникнення товарно-грошових відносин. У первісних народів процвітав натуральний обмін, або як зараз його називають - бартер, при натуральному обміні, термін "знижки" застосовуватися, не може.

У сучасній Україні знижки почали застосовуватися операторами торгівлі в 1980-х роках в основному в оптовій торгівлі. Далі розвиток акцій і знижок припав на 1990-і роки.

У Ітернеті різні магазини і сервіси, пропонують найрізноманітніші акції. Нещодавно з'явилися так звані купони на знижку в Києві (рос. купоны на скидку киев). Власник купона може купити товар у торговій точці з певною знижкою, тобто йде знижка не на окремий бренд, а на всю групу або частину групи товарів, розташованих в конкретній торговій точці або в інтернет-магазині. Купони зазвичай випускає не власник бренда, а власник торгового підприємства.

Яндекс.Метрика