Середа, 30 травня 2018 23:28

Для чого потрібен лінкоаудит

Для чого потрібен лінкоаудит

Посилання провідних сайтів на інші сайти повинні бути перевірені власником ресурсу, оскільки, саме він несе відповідальність за контент, який пропонує потенційному споживачеві. Це важливо ще й тому, що пошуковий системи налаштовані так, що сприймають сайти з якісною модерацією.

Також, як і про те, що не виключені ситуації зі зломом, тому власнику необхідно чітко знати і перевіряти, куди ведуть сторінки його сайту. Злом має на увазі розміщення на вашому сайті посилань на рекламу ігрових грошових майданчиків, сексуальних послуг і так далі.

Як перевіряти посилання

Веб-майстер зобов'язаний перевіряти посилання свого ресурсу і конкурента, тому має знати как проверить ссылки на pr.ua. При цьому він повинен здійснювати контроль за діями підрядників і співробітників сайту. Це основні завдання, з якими справляється будь-який фахівець, яка знає свою справу. За допомогою спеціальних інструментів можна простежувати позитивну і негативну динаміку сайту, подивитися свіжі посилання, управляти віддаленими посиланнями. Також можна піддати їх глибокому аналізу, експортувавши і вивчивши їх в інших програмах. Наприклад, в гугл таблицях або екселі.

Актуальність лінкоаудиту в наш час

З введенням нового алгоритму пошукової видачі в 2013-му році пошукова система Google максимально ускладнила життя тим сайтам, власники яких занадто покладалися на використанні бірж посилань. Завдяки цьому алгоритму пошуковий робот не тільки індексував і аналізував вміст сайту. Також розбору піддавалися анкори, які використовувалися в контенті, і ресурси-донори, посилання з яких ведуть на індексований сайт. Цей алгоритм змінив всю подачу матеріалу при сео-просуванні, яка, звичайно ж, вплинула і на лінкопросування сайту. Тепер пошукової робот займався аналізом оточення анкора, що зробило неможливим використання тематичних ключів в випадкових текстах, які не мали до нього відношення. З того часу оптимізаторам довелося вкладати набагато більше ресурсів для найму копірайтерів, з метою створення якісного текстового контенту.

Аналіз ресурсів-донорів особливо важливий в лінкоудиті. Адже брудні заспамлені сайти, які посилаються на ваш ресурс, можуть опустити його в пошуковій видачі. Від використання прямих комерційних посилань цей негативний процес тільки ускладниться і збільшиться. Також слід позбавлятися від посилань з сайтів з низьким трафіком. Пошукові системи не надто шанують подібні ресурси, а посилання з них поганим чином можуть позначитися на авторитеті вашого ресурсу.

Яндекс.Метрика